KADRA Punktu Konsultacyjnego

Zuzanna Łyżwińska – koordynatorka Punktu Konsultacyjnego Poradni IDE, psycholog. Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam szkolenie z Dialogu Motywującego, a obecnie poszerzam swoje kompetencje w zakresie diagnozy psychologicznej dzieci i młodzieży. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej, mam również doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Wspieram uczniów zarówno w roli psychologa, jak i nauczyciela współorganizującego kształcenie, towarzysząc im w codziennych wyzwaniach i procesie rozwoju. Szczególnie ważne jest dla mnie budowanie współpracy opartej na zaufaniu, zrozumieniu i otwartości. W pracy kieruję się empatią i traktowaniem dziecka jako równoprawnego partnera w dialogu. Najważniejsze jest dla mnie podążanie za potrzebami młodego człowieka oraz odkrywanie jego zasobów. Wierzę, że każde dziecko, również to z trudnościami, wnosi unikalną wartość do grupy i może stać się jej siłą.

Karolina Baurycza- psycholog, terapeuta kognitywny. W swojej pracy terapeutycznej nauczyłam się, że nie da się spotkać dwojga takich samych dzieci. To spostrzeżenie pomogło mi uwolnić się od wszelkiego kategoryzowania. Podążanie za potrzebami dziecka, indywidualne dopasowanie metod i technik terapeutycznych jest dla mnie podstawą pracy. Atmosfera bezpieczeństwa i zrozumienia pomaga mi budować relację z dzieckiem, która jest niezbędna do pracy z dzieckiem. Ukończyłam Wydział Psychologii UW oraz studia podyplomowe Diagnostyki Psychologicznej w Instytucie Psychologii UG. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w szkole, przedszkolu oraz poradni, jak  również w fundacji zajmującej się wspieraniem dzieci z trudnościami rozwojowymi. Pracuję z dziećmi z Całościowymi  Zaburzeniami Rozwoju, ADHD, trudnościami w rozwoju poznawczym  i emocjonalnym. Posiadam również uprawnienia do prowadzenia terapii trudności szkolnych metodą Instrumental Enrichment. Od kiedy jestem mamą, w zakresie moich zainteresowań znalazł się rozwój  dzieci i wyzwania, które rodzice napotykają na jego poszczególnych etapach. Udzielam porad wychowawczych, pomagam rozwiewać wątpliwości związane z rozwojem dziecka, prowadzę warsztaty umiejętności rodzicielskich.

Łukasz Kuryło – pedagog resocjalizacyjny i specjalny, trener Treningu Zastępowania Agresji i TUS, terapeuta ręki, praktyk Dialogu Motywującego. Dzięki zrozumieniu drugiej osoby łatwiej jest mi budować bliskie relacje, które są dla mnie fundamentem do skutecznej i trwałej pracy z podopiecznymi. Dlatego zależy mi na poznaniu świata młodego człowieka. Najważniejsza podczas pracy jest dla mnie autentyczność, ukierunkowywanie i zaangażowanie. Od ponad 10 lat pracuję z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Zdobywałem doświadczenie będąc w roli wychowawcy, pedagoga w Ośrodku Interwencji Kryzysowej, trenera warsztatów, czy też pedagoga i mentora szkolnego. Lata pracy POMAGACZA pomogły mi posiąść bogate narzędzia do pomocy w różnych sytuacjach życiowych. Oprócz zdobytego wykształcenia ukończyłem wiele przydatnych w pracy z drugim człowiekiem szkoleń i kursów, m.in. w zakresie “Dialogu Motywującego”, “Mediacji”, “Terapii ręki”, czy “Umiejętności wychowawczych”. Jestem również Certyfikowanym Trenerem “Treningu Zastępowania Agresji”. Dodatkowo stworzyłem autorski programu “Trening Odważnych Rozwiązań – TOR”, na podstawie którego prowadzę warsztaty z odważnej i stanowczej komunikacji.

Katarzyna Morawska – pedagog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, praktyk Dialogu Motywującego. Determinacja  i empatia – to dwie cechy które mnie definiują. Zawsze szukam najlepszych rozwiązań, staram się być specjalistą w tym co robię, doskonalę swoje umiejętności. Staram się by moi podopieczni czuli się wartościowi, ważni i bezpieczni. Uważam, że to podstawa do owocnej pracy, w której dzieci mogą się rozwijać. Pracując z dziećmi zamiast oceniać, patrzę głębiej, próbuję zrozumieć potrzeby, problemy i dostrzec potencjał. Posiadam ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.  W trakcie swojej ścieżki zawodowej odbyłam wiele szkoleń. Między innymi z zakresu “Bajkoterapii”, “Treningu Umiejętności Społecznych”, “Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”,” Diagnozy funkcjonalnej umiejętności dziecka z wykorzystaniem testu PEP-R” czy “Pracy z Przestrzeni Serca”. Były one dla mnie bodźcem do jeszcze lepszej pracy z dziećmi, która stała się moją pasją.

Malwina Gąsiorowska – pedagog specjalny. W  swojej pracy staram się angażować nie tylko w trudności dzieci, ale towarzyszyć im tak “po prostu” – we wszystkim, co jest dla nich ważne.  W każdym małym i dużym człowieku drzemie potencjał,  to on jest celem moich poszukiwań i motorem do dalszych działań. Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna – pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie, terapia pedagogiczna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam w szkołach specjalnych m.in. dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, w placówkach dla dzieci z wadami wzroku i słuchu,  w przedszkolach integracyjnych, poradniach psychologiczno – pedagogicznych, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych.

Aleksandra Chomicka – terapeuta pedagogiczny, pedagog resocjalizacyjny, terapeuta ręki, praktyk Dialogu Motywującego. Na co dzień wspieram dzieci zarówno w obszarze edukacyjnym, jak i wychowawczym. Towarzyszę im w pokonywaniu trudności, dostrzegając jednocześnie ich potencjał, mocne strony i możliwości rozwoju. W pracy kieruję się empatią, cierpliwością i przekonaniem, że każde dziecko zasługuje na poczucie bezpieczeństwa, akceptacji i zrozumienia. Moim celem jest tworzenie przestrzeni, w której dzieci mogą rozwijać swoje kompetencje, nabywać nowe umiejętności i odnosić sukcesy na miarę własnych możliwości. Staram się, aby każde spotkanie było dla dziecka doświadczeniem wspierającym, budującym wiarę we własne siły i sprzyjającym rozwojowi.

Theme: Overlay by Kaira
Przejdź do treści